Kom in contact

Uw aanvraag hulpverzoek wordt rechtstreeks doorgestuurd naar de Caritas-werkgroep die in de locatie van de hulpvrager werkzaam is of via de centrale werkgroep die alle overige aanvragen afhandelt.

Extra handen en hulp kunnen we als vrijwilligersorganisatie altijd goed gebruiken. U kunt bijdragen door lid te worden van een Caritas-werkgroep. U maakt deel uit van een klein team van vrijwilligers dat zich actief bezighoudt met concrete hulpvragen. Met elkaar handelt u de aanvragen zelfstandig af. Werkgroepleden kunnen ook meer doen dan het regelen van financiële hulp. Een luisterend oor en afstemmen met partners.

Wilt u ons financieel steunen, klik dan op onderstaande knop.

Doneer nu

Contactformulier

Met dit formulier doet u een contactverzoek. Het formulier bestaat uit enkele invulvelden. Als u de benodigde gegevens heeft ingevuld, kunt u uw aanvraag insturen. De Caritas-werkgroep neemt dan spoedig contact met u op.

Kom in contact

Steun Caritas St. Lucas Doneer nu